جراحی بینی در زنان

جراحی بینی در زنان

جراحی بینی در زنان : امروزه یکی از رایج ترین اقدامات زیبایی ، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می باشد. این در حالیست که بیش از نیمی از طرفداران این جراحی را خانم ها تشکیل داده اند.

به طور کلی جراحی زیبایی بینی به منظور رفع ایرادات ظاهری بینی ، اصلاح مشکلات تنفسی و ایجاد تناسبات میان بینی با سایر اجزای صورت انجام می شود. بینی به دلیل قرار گرفتن در مرکز صورت ، تاثیر زیادی به روی زیبایی چهره افراد دارد.

جراحی بینی در زنان

با توجه به آناتومی و ساختار بینی خانم ها ، جراحی بینی در زنان با جراحی بینی در مردان متفاوت می باشد.

همچنین توقع خانم ها از نتیجه جراحی بینی با آقایان متفاوت است.

تفاوت جراحی بینی در زنان و مردان

  • از مهم ترین تفاوت های بینی زنانه و مردانه، در ضخامت پوست بینی و استحکام استخوان بینی آنها می باشد. معمولا پوست بینی خانم ها ظریف تر از آقایان است و استحکام بینی مردانه بیشتر از خانم ها می باشد.
  • در جراحی زیبایی بینی ، اغلب خانم ها علاقمند به داشتن بینی ظریف با کمی قوس هستند، این در حالیست که آقایان تنها در صدد برطرف کردن ایرادات بینی خود هستند و انتظار تغییر چندانی از جراحی بینی ندارند.
  • معمولا در آقایان پل بینی بلند تر و عرض بینی پهن تر می باشد.
  • اغلب خانم ها علاقمند به داشتن بینی فانتزی یا نیمه فانتزی هستند، اما آقایان علاقمند به انجام جراحی بینی طبیعی می باشند.

نتیجه جراحی بینی در زنان

لازم به ذکر می باشد خانم هایی که قصد انجام جراحی بینی فانتزی دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که کوچک کردن بیش از حد بینی علاوه بر بروز عوارض جانبی چون مشکلات تنفسی و غیره، موجب به هم ریختن تناسبات بینی می شود. بنابراین انتظار معقولانه ای از جراح بینی خود داشته باشید.

هزینه جراحی زیبایی بینی در زنان

هزینه جراحی بینی خانم ها به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که بعد از معاینه توسط جراح بینی مشخص خواهد شد.

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: