اقدامات قبل از تزریق بوتاکس

نکات و اقدامات قبل از تزریق بوتاکس

متقاضیان تزریق بوتاکس که تعداد آن ها بسیار زیاد هم هست در رابطه با اقدامات قبل از تزریق بوتاکس سوالاتی دارند که در این مقاله به تعدادی از آن ها پاسخ داده خواهد شد. ایجاد چین و چروک در صورت و نواحی مختلف آن یکی از عوارضی است که با افزایش سن در افراد بروز می یابد، با تزریق بوتاکس می توان چین های سطحی صورت را پوشانده و به طور موقت مانع ایجاد چروک صورت شد.

اقدامات قبل از تزریق بوتاکس

بوتاکس از یک سم تشکیل شده که در حالت عادی کشنده است ولی در میزان کم مفید بوده و با تزریق آن می توان خطوط خنده و اخم و چین و چروک های صورت را از بین برد.

  • از دیگر کاربردهای تزریق بوتاکس می توان به :
  1. متوقف کردن روند تعریق
  2. درمان سر درد
  3. و غیره اشاره کرد.

اقدامات قبل از تزریق بوتاکس چیست ؟

توجه به برخی نکات و انجام برخی مراقبت ها باعث می شود که در روند تزریق بوتاکس مشکلی پیش نیامده و بهترین نتایج از انجام آن حاصل گردد، از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

  • مصرف دارو قبل از تزریق بوتاکس

افراد باید مصرف داروهایی که موجب ایجاد حساسیت و التهاب می شوند را قبل از تزریق بوتاکس متوقف کنند، برای اطلاع از این نوع داروها می توانید از پزشک خود سوال کنید. اجتناب از مصرف همزمان برخی از داروها و انجام روش تزریق بوتاکس باعث جلوگیری از ایجاد کبودی و تورم ناشی از انجام این روش جوانسازی پوست و کاهش شدت آن خواهد شد.

  • کاهش درد تزریق

با اینکه برای تزریق بوتاکس از سوزن های بسیار ریزی استفاده می شود و اکثر بیماران متوجه برخورد آن با پوست خود نیز نمی شوند با این حال نکاتی را برای کاهش درد ناشی از ترس و استرس به شما پیشنهاد خواهیم داد.

قبل از تزریق بر روی پوست مقدار زیادی کرم بی حس کننده بمالید و اجازه دهید تا وارد پوست شما شود. به همراه بردن یخ و قرار دادن آن درست چند لحظه قبل از انجام این روش، نه تنها از میزان ورم و کبودی ناشی از تزریق جلوگیری کرده که تزریق بوتاکس را بسیار آسان خواهد نمود.

  • انتخاب یک پزشک متبحر

تزریق بوتاکس نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد، اگر پزشک از مهارت لازم برخوردار نباشد نمی داند که سوزن باید در چه فاصله از صورت قرار گرفته و تزریق را از چه میزان فاصله انجام دهد. فاصله تزریقات تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار دارد به همین دلیل تزریق بوتاکس باید اصولی انجام شود تا تاثیر لازم را داشته باشد.

 

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: