بینی جراحی شده

بینی جراحی شده

بینی جراحی شده : عمل جراحی بینی در جوامع امروزی به یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی تبدیل شده و نتیجه حاصل از آن برای تمام متقاضیان مهم است.

زیبا بودن فرم بینی جراحی شده اهمیت بسیار بالایی دارد و اکثریت متقاضیان، تمایل دارند تا فرم بینی شان متناسب با چهره شان باشد.

نه تنها نوع بینی بلکه فرم صورت افراد نیز با یکدیگر متفاوت می باشد و جراح بینی هنگام فرم دهی باید به فرم کلی چهره نیز توجه داشته باشد.

به طور مثال برای افرادی که صورت هایی کشیده دارند ، ارتفاع بینی نباید خیلی کوتاه شود.

بینی جراحی شده

بینی استخوانی به نسبت بینی گوشتی بهتر فرم میگیرد؟

جراح بینی اگر مهارت بالایی داشته باشد ، می تواند هر نوع بینی را به بهترین فرم ممکن شکل دهد.

عده ای از مردم بر این باورند که بینی گوشتی به خوبی بینی استخوانی فرم نمیگیرد!

بینی گوشتی دارای کمی محدودیت در فرم دهی است ولی این بدین معنا نیست که بینی گوشتی جراحی شده ، فرم زیبایی نخواهد داشت.

بسیاری از بینی هایی که فرم زیبایی دارند ، گوشتی بوده اند و جراح بینی با استفاده از مهارت خود و به کارگیری بهترین تکنیک ها، توانسته بینی گوشتی را به خوبی فرم دهد.

در نتیجه اگر جراح بینی خوب وایده آلی را انتخاب کنید ، نباید نگران فرم بینی جراحی شده باشید.

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان در زمینه جراحی بینی هستند و مشاهده نمونه کارهای دکتر مرادیان، مدرکی برای اثبات مهارت ایشان است.

چه فرمی برای بینی مناسب تر است؟

فرم ایده آل بینی برای افرادی که تمایل به جراحی بینی دارند، همواره رایج ترین سوال است.

فرم بینی ایده آل، فرمی است که با توجه به اجزای چهره انتخاب شود.

به دلیل اینکه فرم بینی طبیعی ، تناسب بیشتری با اجزای چهره دارد و به خوبی منجربه برقراری هارمونی بین اجزای صورت می شود، متقاضیان بیشتری دارد.

در نتیجه فرم بینی طبیعی از محبوبیت بالایی برخوردار است ولی برخی از افراد با توجه به ریزنقش بودن چهره شان، کاندیدای مناسب تری برای جراحی بینی نیمه فانتزی یا فاتزی هستند.

پیش از انجام رینوپلاستی با جراح بینی در زمینه فرم بینی صحبت کنید تا پس از آنالیز بینی مشخص شود که چه فرمی برای بینی تان ایده آل تر است.

برای اینکه نتیجه ایده آلی از رینوپلاستی کسب کنید باید به مهارت جراح بینی توجه ویژه ای داشته باشید و بدون تحقیق ، اقدام به عمل جراحی بینی نکنید.

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: