جراحی بینی در مردان

جراحی بینی یکی از انواع جراحی های زیبایی می باشد که نه تنها در میان خانم ها بلکه در میان آقایان نیز متقاضیان بسیاری دارد. انجام عمل زیبایی با رعایت قوانین خاصی همراه است و این قواعد در مردان و زنان به دلیل تفاوت هایی که در اناتومی چهره مردانه و زنانه وجود دارد ، متفاوت است. در مقاله پیش رو از دکتر حسین مرادیان ، جراح بینی شیراز ، قصد داریم به بررسی جراحی بینی در مردان بپردازیم و بهترین و مناسب تریم فرم بینی مردانه را معرفی نماییم.

 

جراحی بینی در مردان - دکتر مرادیان

 

جراحی بینی در مردان

همانظور که می دانید بینی به دلیل برجستگی و قرار گرفتن در مرکز صورت تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارد. در صورتی که بینی دارای ایرادات ظاهری باشد بر زیبایی اجزای دیگر صورت نیز اثر سو می گذارد. ایرادات ظاهری بینی که نیاز به جراحی بینی در مردان دارد ، عبارتند از :

  • وجود قوز بر روی بینی
  • بزرگ بودن نوک بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • غیر قرینه بودن سوراخ های بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی

و غیره.

جراح بینی با ایجاد برش برروی پوست بینی و اصلاح غضروف ها و استخوان های بینی ، ایرادات ظاهری آن را برطرف می نماید.

بینی مناسب مردان

صورت آقایان معمولاً استخوانی و ضمخت بوده و فرم بینی باید به صورتی باشد که با دیگر اجزای چهره در تناسب باشد. بینی ها را به دو فرم طبیعی و فانتزی می توان جراحی نمود.

  1. بینی فانتزی : نوک سربالا، کوچک بودن و وجود قوس و زاویه 105 درجه بین لب بالا و نوک بینی از ویژگی های بینی فانتزی می باشد.
  2. بینی طبیعی : بینی طبیعی برخلاف بینی فانتزی دارای قوس نبوده و زاویه بین لب بالا و نوک بینی در این فرم از بینی 90 درج می باشد. بینی طبیعی با ویژگی های صورت مردان تناسب بیشتری داشته و به دلیل اینکه نتیجه آن نمود زیادی در چهره نداشته و صرفاً موجب رفع ایرادات بینی می شود، در میان آقایان بسیار محبوب می باشد.

 عوارض عمل بینی در مردان

همانگونه که گفتیم فرم بینی مناسب مردان ، فرم طبیعی می باشد. اگر بینی آقایان خیلی کوچک یا سربالا شود با اجزای دیگر صورت آن ها در تناسب نباشد ، موجب از بین رفتن جذابیت آن ها می شود. بنابراین در انتخاب جراح بینی خوب در شیراز ، بسیار دقت نموده و جراحی را انتخاب کنید که با اصول زیبایی شناسی آقایان آشنا بوده و سوابق موفقیت آمیزی در زمینه جراحی بینی در مردان به فرم طبیعی داشته باشد.

هزینه عمل بینی مردانه در شیراز

تعیین هزینه جراحی بینی در مردان به فاکتورهای بسیاری همچون میزان ایرادات بینی بستگی دارد. دکتر حسین مرادیان ، بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی شیراز بعد از انجام معاینات و بررسی های لازم بر روی افراد ، هزینه دقیق را برای آن ها تعیین خواهد نمود.

چگونه جراح مناسب برای عمل بینی مردانه انتخاب کنیم ؟

یکی از دغدغه های اصلی آقایانی که قصد انجام عمل بینی خود را دارند ، پیدا کردن جراح مناسب در زمینه انجام جراحی بینی در مردان است. باید گفت این نگرانی کاملا طبیعی بوده چرا که پروسه رینوپلاستی دشوار و پیچیده می باشد و از آنجایی که با نتایج دائمی همراه است ، انتخاب جراح در نتیجه نهایی اهمیت زیادی دارد. نکته ای که لازم است به آن توجه داشته باشید ، این است که هر پزشک تکنیک خاصی داشته و بینی را به سبک خاصی جراحی می کند. از این رو لازم است شما در انتخاب پزشک به موارد زیر توجه داشته باشید :

  1. نمونه کارهای عمل بینی مردانه پزشک را مشاهده نمایید.
  2. رضایت مراجعه کنندگان را جویا شوید.
  3. میزان سابقه و تجربه کاری پزشک را بسنجید.
  4. تخصص جراح مورد نظر خود را ارزیابی کنید.

عمل بینی کج در مردان

بسیاری از مردانی که برای انجام عمل زیبایی بینی مراجعه می کنند ، بینی آن ها در گذشته به دلیل وارد شدن ضربه در حوادثی مثل دعوا ، تصادف و یا ورزش کردن دچار آسیب و شکستگی شده و از این رو بینی در ظاهر کج می باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که برخی افراد به صورت ژنتیکی دارای بینی کج باشند. به هر حال با کمک عمل بینی در مردان می توان تیغه بینی و مشکل کج بودن بینی را اصلاح و برطرف نمود. در طی این پروسه لازم است استخوان و غضروف های بینی به جای قبلی خود باز گردند و شکستگی های استخوانی بازسازی شوند. در برخی موارد ممکن است برای دریافت نتیجه مطلوب نیاز به تغییراتی در پره های بینی نیز باشد. با برطرف شدن کجی بینی ، مشکلات عملکردی و تنفس تا حد زیادی بهبود پیدا می کند ؛ چرا که در بیشتر موارد استخوان های شکسته در تنفس از راه بینی اختلالاتی را ایجاد خواهد کرد.

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: