جراحی کردن بینی

جراحی کردن بینی

جراحی کردن بینی : زیبا بودن فرم بینی یا ناهنجاری های فرم بینی در افزایش یا کاهش زیبایی چهره تاثیر گذار است.

به دلیل تاثیری که بینی در زیبایی چهره دارد انجام جراحی زیبایی بینی در بین مردم رواج پیدا کرده و اکثریت افراد از هر رده سنی خواستار رینوپلاستی هستند.

داشتن درک درست از نتیجه جراحی بینی مهم ترین نکته ای است که بیماران باید به آن توجه داشته باشند زیرا نتیجه عمل بینی برای تمام افراد مهم است و نتیجه رینوپلاستی در هر فردی با توجه به اجزای چهره و ساختار بینی متفاوت است.

افرادی که دید واقع بینانه ندارد یا بیش از اندازه وسواس دارند ، پیش از عمل جراحی بینی باید مشاوره های لازم را دریافت کنند .

جراحی کردن بینی

روش جراحی کردن بینی

جراحی زیبایی بینی تنها توسط دو تکنیک ، باز یا بسته انجام می شود و جراح بینی بر اساس مهارت خود و مشکل بینی ، بهترین تکنیک را برای جراحی کردن بینی انتخاب می کند.

تنها تفاوت جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته ، برش هایی است که برای انجام رینوپلاستی زده می شود.

در روش بسته، برش های موردنیاز از داخل بینی زده می شوند وهیچ گونه برشی بر روی سطح بینی زده نمی شود.

در روش باز نیز علاوه ر برش های داخل بینی ، برشی بر روی ستون بین دو پره بینی نیز زده می شود.

در نتیجه روش راینوپلاستی باز با راینوپلاستی بسته تفاوت چندانی ندارد و از طریق هر دو روش می توان مشکلات مرتبط با بینی را برطرف کرد ولی برای رفع برخی از مشکلات بینی بهتر است از روش باز با بسته استفاده کرد.

به طور مثال در روش بسته، برشی بر روی سطح بینی زده نمی شود و جراح بینی دید مستقیمی به ساختار بینی ندارد به همین دلیل از این روش به طور معمول برای رفع مشکلات جزئی بینی استفاده می شود.

در روش رینوپلاستی باز نیز جراح بینی پس از زدن برش بر روی کلوملا یا ستون بین دو پره بینی، پوست بینی را از ساختار بینی جدا می کند و با توجه به دید مستقیمی که به ساختار بینی دارد به خوبی می تواند تمام مشکلات بینی حتی مشکلات پیچیده و دشوار را نیز برطرف کند.

هزینه جراحی زیبایی بینی

دقت داشته باشید که تکنیک جراحی بینی تاثیری در هزینه رینوپلاستی ندارد و هزینه با توجه به نوع بینی ، مشکل بینی ، موقعیت جغرافیایی بیمارستان و دستمزد جراح بینی تعیین می شود.

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: