جراح بینی خوب

هر فردی امروزه با جراحی بینی آن هم با هدف زیبایی آشنایی دارد ؛ زیرا این جراحی زیبایی به محبوب ترین عمل زیبایی تبدیل شده است. جراحان و متخصصان بسیاری در زمینه رینوپلاستی فعالیت می کنند و وجه تمایز جراحان بینی با یکدیگر ، میزان مهارت شان می باشد. در صورتی که برای عمل زیبایی بینی به دنبال جراح بینی خوب در شیراز هستید ، پیشنهاد می دهیم ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید. در ادامه ویزگی ها و فاکتور های مورد نیاز برای انتخاب جراح بینی ایده آل را شرح می دهیم.

جراح بینی خوب

با توجه به جراحان و متخصصان بسیار زیادی که در حیطه عمل بینی فعالیت دارند ، برخی از متقاضیان با عدم انتخاب یک جراح بینی خوب مواجه می شود. برای برخی از افراد ، انتخاب پزشک ماهر کار آسانی نیست و اغلب موارد با سردرگمی رو به رو می شوند و نمی توانند تصمیم بگیرند که کدام متخصص بینی ، مهارت بالایی دارد.

نمونه کارهای پزشک مورد نظر ، مهم ترین مدرک برای اثبات میزان مهارت است. مشاهده نمونه کارها به دو طریق مجازی و حضوری امکانپذیر است. مشاهده نمونه کارهای حضوری شامل مراجعه به مطب و ملاقات با بیماران قبلی پزشک انتخابی می شود و مشاهده صفحه رسمی اینستاگرام یا مراجعه به سایت دکتر جزو مشاهده نمونه کارها به صورت مجازی می باشد.

ویژگی های جراح بینی خوب و ایده آل

انتخاب جراح بینی ایده آل ، مهم ترین اقدام برای کسب نتیجه رضایتمند از راینوپلاستی می باشد. همچنین میزان مهارت پزشک در عدم بروز عوارض نیز تاثیر مثبتی دارد.

جراح بینی خوب ، فردی است که پیش از انجام هر گونه اقدامی به خوبی شرایط بیمار را بررسی می کند و پس از بررسی شرایط بیمار ، نکات مورد نیاز را متذکر می شود. جراح و متخصص بینی نباید منافع مالی را اولویت قرار دهد و اولویت اول خود را سلامتی بیمار و کسب رضایت او بداند. زمانی که پزشک از مهارت خوب و مورد قبولی برخوردار باشد و اکثریت بیماران او از نتیجه ایده آل از رینوپلاستی کسب کنند به او لقب بهترین ، داده می شود.

 
 

 

بهترین روش انتخاب جراح بینی خوب در شیراز

برای انتخاب پزشک متبحر روش های بسیاری چون : جستجو در اینترنت ، صحبت با بیماران قبلی ، مراجعه به مطب و غیره وجود دارد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن کارها، انتخاب پزشک حرفه ای از طریق جستجو در اینترنت به یکی از محبوب ترین روش ها تبدیل شده است.

جستجوی کلماتی چون جراح بینی ، جراح بینی شیراز ، جراحی بینی در شیراز ، جراحی زیبایی بینی در شیراز ، بهترین جراح بینی و غیره می توانید با جراحانی که در زمینه رینوپلاستی فعالیت می کنند ، آشنا شوید. با آوردن نام شهر مدنظرتان در کنار عبارت مورد جستجو ، مانند جراح بینی شیراز ، می توانید جستجوی خود را محدود به یک شهر خاص نمایید.

انواع بینی از نظر جراح بینی خوب 

یکی از مواردی که باید قبل از عمل بینی در رابطه با آن تحقیق کنید نوع بینی است در این صورت از پزشک خود توقعات معقول داشته و از نتیجه جراحی زیبایی بینی رضایت بیشتری خواهید داشت.

بینی ها با توجه به ویژگی های ساختاری شان معمولاً به دو نوع زیر تقسیم می شوند :

  1. بینی استخوانی : ساختار بینی های استخوانی که ایده آل ترین نوع بینی برای جراحی هستند از غضروف هایی محکم ، بافت های چربی زیر پوستی کم و پوستی نازک تشکیل شده است.
  2. بینی گوشتی : ساختار بینی های گوشتی متشکل است از بافت های چربی زیر پوستی زیاد و استخوان هایی ضعیف که پوستی با ضخامت زیاد بر روی آن ها قرار می گیرد.

جراح بینی خوب

نتیجه جراحی بینی

بینی ها بعد از جراحی و با توجه به فاکتورهایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد به دو فرم زیر شکل داده می شوند :

  • بینی طبیعی : مشخصه بارز این فرم از بینی بعد از جراحی ، طبیعی بودن آن است. در واقع جراح و متخصص بینی تمام تجربه و مهارت خود را به کار می گیرد تا مشکلات ظاهری بینی را به طبیعی ترین شکل ممکن برطرف کند.به همین دلیل بعد از جراحی به فرم طبیعی ما بر روی بینی ها قوس نمی بینیم و خبری از کاهش حجم زیاد و سربالا شدن نوک در این فرم از بینی نیست.
  • بینی فانتزی : این فرم از بینی دارای قوس بوده، نوک آن سربالا است و زاویه بین نوک بینی و لب بالا 100 تا 105 درجه می باشد.

انتخاب بهترین فرم بینی از نظر جراح بینی خوب

انتخاب فرم بینی بعد از جراحی باید با توجه به فاکتورهای زیر صورت بگیرد :

  • نوع بینی : تعیین کننده ترین عامل در انتخاب فرم بینی ، نوع آن است.

افرادی با بینی های گوشتی جز فرم طبیعی انتخاب دیگری برای نوع بینی شان ندارند ؛ زیرا ضعیف بودن استخوان ها و ضخیم بودن پوست بینی شان امکان ایجاد تغییراتی مثل قوس بر روی پل بینی را به جراح نخواهد داد ؛ اما افرادی که بینی شان استخوانی است ، می توانند با توجه به موارد زیر یکی از دو فرم طبیعی یا فانتزی را انتخاب کنند.

  • جنسیت
  • سلیقه افراد
  • ویژگی های صورت

چنانچه افراد در انتخاب متخصص شان دقت کرده و جراح بینی خوب را انتخاب کنند ، نباید در انتخاب فرم بینی شان نگرانی داشته باشند ؛ زیرا یک پزشک ماهر از شما در مورد انتظاراتان از عمل زیبایی بینی سوال پرسیده و به این ترتیب از سلیقه شما آگاه می شود.

ایشان عکسبرداری هایی از زوایای مختلف بینی و صورت برای تان تجویز کرده و به خوبی نسبت میان اجزا را بررسی می کند، سلایق تان را در نظر گرفته و با اشراف کاملی که بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی دارد بهترین فرم بینی را برای تان انتخاب می کند.

جراح بینی خوب

عوارض جراحی بینی توسط پزشک غیر متخصص چیست ؟

همانطور که می دانید ؛  انجام عمل بینی توسط بهترین متخصص بینی علاوه بر دریافت بهترین نتایج ، از بروز عوارض و خطرات ناشی از آن نیز جلوگیری می کند ؛ حال در مقابل ، مراجعه به پزشکی که در این زمینه میزان مهارت و تجربه کافی را ندارد ، می تواند موجب بروز مشکلاتی که در ذیل به آن ها اشاره شده است ، شود.

  1. بروز مشکلات تنفسی
  2. از بین رفتن حس بویایی
  3. آبریزش بینی
  4. بی حسی
  5. غیر قرینگی حفره های بینی
  6. آسیب دیدگی بافت و غضروف های بینی
  7. خر و پف
  8. نارضایتی از فرم ظاهری بینی
  9. و از این قبیل موارد

لازم به ذکر است ؛ در برخی از موارد ، افراد مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی ، خواهند شد.

بنابراین ؛ در انتخاب پزشک ، بسیار دقت کرده و یکی از بهترین آن ها را برگزینید.

هزینه جراحی زیبایی بینی توسط جراح بینی خوب

هزینه عمل زیبایی بینی در هر فرد با توجه به فاکتورهای متعدد متغیر می باشد ؛ به همین علت ، همواره به متقاضیان جراحی زیبایی توصیه می شود ؛ جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این باره به پزشک ، مراجعه کرده و تحت معاینه قرار گیرند.

بسیاری از افراد زیباجو در رابطه با چگونگی پرداخت هزینه جراحی بینی توسط بیمه ، سوال دارند ؛ در این باره لازم به ذکر است بیمه ، هزینه هیچ یک از جراحی های زیبایی را متقبل نمی شود ؛ در رابطه با چگونگی پرداخت هزینه جراحی های درمانی توسط شرکت های بیمه نیز بهتر است از بیمه مورد نظر خود پرس و جو نمایید.

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: