قبل از عمل بینی

قبل از عمل بینی

برای بسیاری از متقاضیان رینوپلاستی این سوال پیش می آید که قبل از عمل بینی باید چه اقداماتی را انجام دهند؟

جراحی بینی جزو جراحی های زیبایی است که محبوبیت بالایی دارد و متقاضیان نسبت به نتیجه آن بسیار حساس هستند به همین دلیل پیش از هر اقدامی باید یک جراح بینی خوب و ایده آل را انتخاب نمایید.

مهارت بالا جراح بینی باعث می شود تا بینی فرم زیبایی داشته باشد و هیچ گونه عارضه ای برای بیمار رخ ندهد به همین دلیل است که انتخاب جراح بینی به مهم ترین اقدام قبل از عمل بینی تبدیل شده است.

بهترین روش انتخاب جراح بینی چیست؟

با توجه به گسترش دنیای مجازی و ارتباطات، یکی از بهترین روش های تحقیق و انتخاب، جستجو در مرورگرهای اینترنتی می باشد.

با جستجوی عبارتهایی چون جراح بینی ، بهترین جراح بینی و غیره می توانید لیستی از جراحان بینی تهیه کنید و پس از مشاهده نمونه کارها، جراح مدنظرتان را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که با آورن کلمه شهر مدنظرتان می توانید در محدوده شهرتان جستجو را انجام دهید مانند جراح بینی شیراز یا جراح بینی در شیراز و غیره.

قبل از عمل بینی

قبل از عمل بینی چه اقداماتی موردنیاز است ؟

پس از انتخاب جراح بینی باید وقتی را برای جلسه مشاوره با جراح بینی هماهنگ کنید.

در جلسه مشاوره تمام توقعات خود را به جراح بینی بگویید و نکات مراقبتی را به طور کامل سوال کنید.

به طور معمول مصرف قلیان ، دخانیات ، مشروبات الکلی ، داروهای ضد انعقاد خون ، داروهای بدون تجویزو داروهای حاوی جنسینگ در تمامی بیماران ممنوع است زیرا اختلالاتی را در طی روند جراحی بینی به وجود می آورند.

درمان استرس یکی دیگر از دغدغه های بیماران است که برای این امر مشاوره با جراح بینی و انتخاب یک جراح بینی ماهر، بهترین راه درمان استرس است زیرا مهارت بالای جراح بینی باعث می شود تا فرد نگرانی بابت عوارض یا زیبانشدن فرم بینی نداشته باشد.

یکی از مهم ترین مباحتی که باید پیش از رینوپلاستی با جراح بینی صحبت کنید، فرم مدنظرتان برای بینی است .

فرم ایده آل بینی چه فرمی است ؟

برخی از متقاضیان توقعات غیرمعقولی دارند یا خواستار فرم دهی بیش از اندازه بینی هستند که این امر موردپسند نیست زیرا زیبایی بینی دارای استانداردهایی است که باید به آن توجه داشت.

جراح بینی قبل از عمل بینی با آنالیز بینی بیمار و بررسی میزان تناسب اجزای چهره با یکدیگر ، فرم ایده آل و مناسبی را برای بینی انتخاب می کند و بهتر است بیماران در ارتباط با فرم بینی پافشاری نکنند و اجازه دهند که جراح بینی طبق اصول زیبایی ، بینی را جراحی کند.

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: