جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی : سلامتی یکی از بزرگ ترین نعمت هایی است که افراد برای حفظ آن باید مراقبت تغذیه و نحوه زندگی کردن باشند. یک بیماری کوچک مانند سرماخوردگی برای برخی از افراد قابل تحمل نیست و به دنبال سریع ترین روش برای درمان آن هستند حال تصور کنید فرد با مشکلاتی چون تنگی نفس ، انحراف بینی و غیره دست و پنجه نرم کند. تشخیص صحیح یک بیماری مهم تر از نحوه درمان است زیرا عدم تشخیص صحیح می تواند منجر به عدم انتخاب یک روش درمان صحیح بشود و همین امر نیز اختلالی را به همراه داشته باشد. همچنین جراحی بینی یکی از جراحی های زیبایی پرطرفدار  است که توسط جراح و متخصص گوش و حلق و بینی انجام می شود و مشاهده نمونه کارهای دکتر مرادیان ، نشان دهنده میزان مهارت شان در جراحی کردن بینی می باشد.

 

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

اهمیت انتخاب یک پزشک متخصص

برخی از افراد به دلیل هزینه کمتر یا ناآگاهی برای تشخیص و درمان بیماری به فردی مراجعه می کنند که دانش لازم را ندارد و همین امر منجر به عدم درمان کامل می شود. رشته های پزشکی جزو سخت ترین رشته های دانشگاهی هستند که پذیرش در این رشته ها نیز به راحتی امکانپذیر نیست و افراد زیادی نمی توانند رشته های مرتبط با پزشکی را ادامه دهند.

متخصص گوش و حلق و بینی ، پزشکی است که به آناتومی سر و گردن تسلط کامل دارد و با توجه به دوره های تخصصی که گذرانده است ، قادر به انجام جراحی های مرتبط با سر و گردن می باشد.

به همین دلیل در صورت بروز علائم غیر طبیعی در نواحی سر و گردن حتماً به یک جراح و متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه نمایید.

انتخاب جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

خوشبختانه صنعت مرتبط با اینترنت پیشرفت های چشمگیری داشته و افراد با دسترسی به اینترنت می توانند در ارتباط با هر زمینه ای اطلاعات موردنیاز خود را کسب کنند.

در نتیجه جستجو در مروگرهای و جستجوی کلماتی چون جراح بینی ، جراح گوش و حلق و بینی ، متخصص گوش و گلو و بینی و غیره می توانید با جراحانی که در زمینه گوش ، حلق و بینی فعالیت می کنند ، آشنا شوید و با مطالعه قسمت های مختلف سایت شان اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

دکتر حسین مرادیان نیز یکی از جراحان متخصص در زمینه گوش و حلق و بینی هستند که در زمینه جراحی های زیبایی و جراحی های درمانی مرتبط با این نواحی تخصص بالایی دارند.

جراحی پولیپ بینی

منظور از پولیپ بینی ، توده ای نرم و غیر سرطانی ، شبیه به قطره اشک یا خوشه انگور آویزان می باشد که در مسیر بینی و سینوس ها قرار می گیرد ؛ در ابتدا ، به منظور رفع آن از روش دارو درمانی استفاده می شود و در صورت عدم دریافت نتایج مطلوب ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی اقدام به انجام جراحی می کند و بدین ترتیب ، به رفع مشکلات ایجاد شده در اثر آن ، می پردازد.

لازم به ذکر است ؛ جراحی پولیپ بینی ، عملی ساده و ایمن بوده و در صورتی که توسط جراح ماهر و باتجربه ، انجام گیرد ، هیچ گونه خطری در پی نخواهد داشت.

جراحی زیبایی گوش

با کمک جراحی زیبایی گوش ، می توان به بهبود تمامی نواقص مادرزادی یا ایرادات ایجاد شده در طی حوادث در فرم ظاهری گوش ها ، پرداخت ؛ بدین ترتیب ، اعتماد به نفس افراد افزایش یافته و دیگر ، آن ها سعی در پوشاندن ایرادات گوش خود با استفاده از مو ندارند.

انجام جراحی زیبایی گوش ، محدودیت سنی نداشته و حتی کودکان نیز پس از اتمام رشد گوش ها ، می توانند تحت عمل جراحی اتوپلاستی قرار گیرند.

لازم به ذکر است ؛ جراحی زیبایی گوش تاثیری بر روی شنوایی افراد نخواهد داشت ؛ چرا که مکانیسم شنوایی ، درون گوش بوده و جراحی اتوپلاستی ، بر روی فرم ظاهری گوش ها انجام می گیرد.

جراحی زیبایی بینی

با انجام جراحی زیبایی بینی ، می توان تمام ایرادات ظاهری بینی ؛ از جمله بزرگی ، کجی ، قوز ، غیرقرینه یا بزرگ بودن حفره های بینی ، افتادگی نوک بینی و از این قبیل موارد را برطرف کرد.

دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان 

دکتر حسین مرادیان یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی در استان فارس، شهر شیراز هستند و تجربه بیش از ۱۰۰ عمل بینی موفق را دارا می باشند. ایشان در همایش و کنگره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و با آگاهی از علم روز و تکنیک های نوین، جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر مرادیان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و در همین شهر نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نمودند.

0 0 آرا
امتیازدهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مجله پزشکی
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: